هتل اونیو دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل اونیو



هتل اونیو یا هتل منهتن دبی  که نام جدید آن هتل اونیو می باشد، یکی ازمناسب ترین هتل های دبی است. این هتل چهار ستاره در یکی از خیابان های پر رفت و آمد قرار دارد. از این هتل به مراکز خرید و مکان های دیدنی شهر به راحتی می توان تردد کرد. فاصله ی هتل انیو تا فرودگاه بین المللی دبی حدود ۴ کیلومتر و تا باشگاه گلف حدود ۲ کیلومتر است. این هتل خدمات کاملی را به صورت شبانه روزی در اختیار میهمانان قرار می دهد .
 

Dubai_Hotels


هتل اونیو  ۱۳۳ اتاق دارد، که این اتاق های استاندارد، خانوادگی و سوئیت می باشد. اتاق هایی  لوکس و زیبا با چیدمان و طراحی منحصر و دارای دکوراسیونی مدرن است. این اتاق ها با رنگ هایی گرم تزیین شده است و دارای مبلمانی ظریف به سبک اروپایی و نور مناسب میباشد. فضای این اتاق بسیار آراسته و پاکیزه است که با تلاش های خدمه ی مجرب و ورزیده ی این هتل ایجاد شده. محیطی آرام و دنج  آرامش را برای گردشگران تور دبی فراهم کرده است. همچنین دارای اتاق جلسه کاملا مجهز  مي باشد.
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels


هتل اونیو دبی در منطقه دیره قرار دارد و به مترو و مراکز خرید نزدیک است که از ویژگی های این هتل می باشد. یکی از نکاتی که هتل اونیو به آن توجه کرده این است که غذاهای این هتل بین المللی بوده ولی به خاطر مسلمان بودن تمامی غذاها با گوشت های حلال پخته می شوند و نوشیدنی های الکلی سرو نمی شود.
امکانات تفریحی هتل اونیو شامل میز بیلیارد، سیبل دارت ، حمام آفتاب ، استخر روباز ۴ فصل مناسب کودکان و بزرگسالان و سالن بدنسازی مجهز می باشد .
 

Dubai_Hotels


هتل اونیو دارای فروشگاه هاي متعددی است. همچنین صرافي نیز در این هتل وجود دارد.





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: